Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات



رئال سی اف : کارلو آنچلوتی ، سرمربی باتجربه ایتالیایی ، می گوید از ژانویه پیش رو دوباره به عرصه مربی‌گری باز خواهد گشت .

تعطیلاتم حداقل تا پایان سال ادامه خواهد داشت و دوباره کارم را شروع می کنم. چه تیمی ؟ هر تیمی که من را بخواهد، صحبت می کنم و دوباره تصمیم می‌گیرم. شاید تا چند هفته قبل بدم می آمد کسی دوباره به من پیشنهاد دهد ، امّا اکنون احساس می کنم به بازگشت نزدیک تر هستم.  برنامه ام این است که ژانویه بازگردم، اگر اتفاق خاصی نیافتد.  دوست دارم به لیگ برتر بازگردم. آن جا یک محیط ایده آل نه تنها برای فوتبال بلکه برای بازی پیرامون فوتبال است. وقتی در رجینا مربیگری را آغاز کردم، گفتم که 5 یا 6 سال این کار را ادامه می دهم و اکنون نزدیک به 25 سال است که مربی هستم .

شایعاتی در خصوص بازگشت آنچلوتی به چلسی در صورت ادامه نتایج ضعیف این تیم با مورینیو، شنیده می شود ، او در باره قهرمان احتمالی لیگ جزیره گفت :

منچسترسیتی ، آن ها قوی ترین تیم لیگ را در اختیار دارند و کیفیت استثایی دارند . لیگ قهرمانان ؟ بایرن مونیخ، رئال مادرید ، بارسلونا یا پاری سن ژرمن مدعیان قهرمانی خواهند بود . قرار است که نوامبر در یک بازی خیریه میان انگلیس و منتخب جهان مربی تیم منتخب جهان باشم .

آنچلوتی درباره نپیوستن به میلان در تابستان گذشته گفت :

اگر بدون انجام مذاکرات پیشنهاد میلان را رد می کردم ، شک و شبهات زیادی به وجود می آمد. امّا واقعاً مسئله نپذیرفتن پیشنهاد میلان شخصی بود نه کاری . چیزی که گالیانی به من گفت واقعاً حقیقت بود، او گفت ما سرمایه گذاری خواهیم کرد و بازیکنانی خوب به خدمت خواهیم گرفت .

آنچلوتی درباره اینکه پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا را پس از کنته بر عهده خواهد گرفت، یا خیر ، گفت :

مسئله تیم ملی ایتالیا ، یک مسئله مالی نخواهد بود، به این عنوان شغلی فکر نکرده ام.  باور دارم که جام جهانی 2018 ایتالیا می تواند به فینال راه پیدا کند .

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی