Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

بنیتز:” امیدوارم رونالدو سقفی نداشته باشد”

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

مرجع خبری رئال مادرید : رافا بنیتز ، سرمربی رئال مادردی پس از بازی با مالمو از رونالدو تمجید کرد.

بازی:” کنترل توپ خوبی داشتیم و زمانی که آنها فشار آوردند اشتباهاتی هم داشتیم. تیم بهتر از بازی مقابل مالاگا بود. 75 درصد تملک توپ داشتیم. باید مراقباشتباهات باشیم. اما این مربی است که حق دارد که ناراضی باشد.”

گل دوم:” آنها خوب فشار آوردند و توپهای زیادی به جلو فرستدند. هر اتفاقی می توانست رخ بدهد. به همین خاطر مهم بود که گل دوم ا بزنیم.”

رونالدو:” رکورد رائول را شکست. او یک پدیده بود و نشان داد که می تواند گلهای زیادی بزند. امیدوارم که سقفی نداشته باشد. غیرقابل ابهام است. شایستگی های بی نظیری دارد. در کمترین زمان ممکن به توفیق رسیده است.”

تغییرات با فکر بازی مقابل اتلتیکو:” می خواستیم که تیم هوای تازه ای داشته باشد چرا که آنها با سه نفر دفاع می کردند و انرژی زیادی داشتند. به نظرم از نظر سرعت خوب کار کردیم و لوکاس وازکز و چریشف خوب بودند. مودریچ هم کنترل توپ خوبی داشت.”

مودریچ :” بازی را تحت کنترل داشتیم. اما می خواستیم که یک بازیکن خسته خارج شود. مودریچ مدیریت توپ خوبی دارد و می خواستیم که بازی کند تا موقعیت گل بیشتری پیدا کنیم.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی