Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

سانچیس:” کریستیانو یا رائول؟ هر دو!”

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

مرجع خبری رئال مادرید : مانولو سانچیس ، بازیکن اسبق رئال در مورد شکسته شدن رکورد رائول توسط رونالدو گفت :” نمی توانم یکی از میان این دو را انتخاب کنم. هر دو را انتخاب می کنم. شاید رونالدو از نظر مقایسه بالاتر باشد اما هر دو در مجموع بازیکنان خوبی بوده اند.”

وی افزود :” رونالدو خیلی به تیم کمک می کند. او قطعه ای کلیدی در رئلا است. او رهبر تیم است و به نظرم می تواند سخت ترین چالش ها را پشت سر بگذارد. حالا به نظر می رسد که هواداران عادت کرده اند که رونالدو همیشه بی نظیر باشد.  برای من این جالب است که همه خیلی عادی از آمار رونالدو صحبت می کنند. همیشه صحبت از 38 گل سانچز در یک فصل بود اما رونالدو  و مسی حالا 60 گل می زنند.”

سانچیس در مورد دربی گفت :” بازی جذابی خواهد بود. هواداران هیجان زیادی دارند اما فکر نمی کنم که شانس تیمی بیشتر باشد. شانس برد هر کدام از دو تیم 50 درصد است. هر دو تیم در آغاز فصل خسنمئ . کی ح.اخمئ بتزی ئلح.تخشتم رت پیدا کنند. فکر نمی کنم که شکست 4-0 فصل گذشته تاثیری روی نتیجه بگذارد. بازیکنان آماده این بازی هستند.”

سانچیس در مورد حضور راموس در بازی هم گفت :” او می تواند در هر تیمی در دنیا فیکس باشد و حضورش موثر خواهد بود. اگر آماده باشد و حضورش در دربی قطعی باشد باید هر طور که شده در این میدان حاضر شود.”

وی در مورد ناکامی رئال مقابل مالاگا علیرغم 31 شوت هم صحبت کرد :” ترجیح می دهم تیمی داشته باشم که 31 شوت می زند و گل نمی زند تا آن گه تیمی داشته باشم که دو موقعیت دارد و یک گل می زند.  رئال در 99 درصد بازیها اگر 31 شوت بزند پیروز می شود.”

سانچیس در ادامه گفت :” برای مقایسه بنیتز و آنچلوتی باید ببینیم که در پایان فصل سیستم بنیتز چطور خواهد بود. هنوز تفاوت زیادی مشاهده نشده است. ”

وی در مورد پست جدید بیل اظهار داشت :” عادی نیست که بازیکنی با کیفیت او در پست هافبک هجومی باشد. البته باید دید که تا پایان فصل چه واکنشی خواهد داشت.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی