Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

“عیار بنیتز در دربی مشخص می شود”

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مرجع خبری رئال مادرید : منوتی در مورد مدل پرز گفت که اگر دی استفانو ، مارادونا ، پله و کرویف را با هم داشته باشد شاید ببرد اما مفهومش خوب بازی کرددن نیست چرا که دی استفانو کنار پوشکاش یا پله کنار کوتینیو راحت تر بازی می کند. به هر صورت مفهوم تیم بودن در کار ورزشی مهم است و فعلا یاران بنیتز موق نشده اند. در مقابل مالمو فقط رونالدواثرگذار بود.

عادلانه نیست که اگز بنیتز بخواهیم که حالا یک انقلاب بزرگ در فوتبال ایجاد کند. فقط آقای چپمن ، نابغه انگلیسی می توانست یک هافبک را به دفاع ببرد و یک مهاجم استفاده کند یا بلا گوتمن مجارستانی می توانست از سیستم 4-2-4 بهره ببرد.  اما نمی خواهیم که رافای ما مثل نرئو روکو ، خالق کاتاناچیو یا هلانیو هررا باشد . او قرار نیست که ساچی باشد .

اما برای رئال مهم است که همیشه مثل یک تیم بزرگ و با اقتدار بازی کند. سبک ها و ایده های حاکم بر یک تیم مهم هستند. مصدومیت ها به ضرر بنیتز  هستند چرا که نتوانسته نیروی تیمی را تقسیم کند.

رئال بنیتز در سن مامس رضایت بخش ظاهر شد اما ناکامی مقابل مالاگا و اسپورتینگ یا بازی دیروز باعث شده که فک کنیم که آن موفقیت صحنه سازی بوده است. هنوز هیچ کس نمی داند که بنیتز چه عملکردی دارد. خط دفاعی اگر کیلور نمی درخشید تا کنون هم چندان درخشان نبود و خط حمله هم جالب نبوده است. یکشنبه  در کالدرون بنیتز فرصت خوبی دارد تا هویت تیمش را ثابت کند…

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی