Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

مرجع خبری رئال مادرید : رافا بنیتز ، سرمربی اسپانیایی رئال در مورد تقابل با اتلتیکو صحبت کرد.

خامس:” او احساس مصدومیت می کند. به دربی نمی رسد و خوشبختانه یوا ، پزشک کلمبیا و پکرمن در مادرید هستند و گزارشات را از پزشک ما دریافت می کنند. این بازیکن نمی تواند بازی کند.  عدم حضورش برای ما نگران کننده نیست اما منطقا هدفمان این است که  هر چه زودتر برگردد. پس از سفر به سوئد روز پنجشنبه تمرین داشتیم.  خامس دوباره مصدوم شد. شرایط بازی کردن را ندارد.”

بیل و راموس در ترکیب ؟ ” هر دو به خوبی تمرین کرده اند و در لیست حضور دارند. فردا تصمیم می گیریم که در ترکیب قرار بگیرند یا نه. روبراه است اما ببینیم چه می شود. با آنها صحبت کردم و سرحال هستند. مثل همیشه دوست دارند بازی کنند. با بیل صحبت کردم. انگیزه بالایی برای بازی کردن دارد. تا فردا چیزی مشخص نمی شود.”

روزهای بد اتلتیکو:” به دنبال پیروزی و پرتلاش خواهیم بود. اتلتیکو تیم خوبی است. مقابل یک تیم خوب قرار می گیریم که می خواهد پیروز شود. ما فقط به دنبال برد هستیم. انگیزه بالایی داریم. اتلتیکو تیم خوبی است.

چه نوع بازی در پیش است ؟ ” یک بازی پرهیجان. این بازی مملو از نکات تاکتیکی خواهد بود. آنها تیمی منظم و جدی هستند. با جدیت کار می کنند و شخصیت بی نظیری دارند.”

چه خاطره ای از دربی دارید؟” این بازی را می شناسم. وقتی جوان بودم برای بردن دربی ها در آکادمی رئال 50 پزو  که شامل دو سکه 25 پزویی بود جایزه می گرفتم .این مبلغ به اندازه 0.4 یوروی فعلی است.”

دوران نقاهت خامس :” مهم نیست. هدفمان این است که هرر چه زودتر برگردیم. به نظرم در زمان مشخصی که آماده باشد بر می گردد.”

اتلتیکو اجازه ضد حمله نمی دهد:” بستگی به جریان بازی دارد. باید به خوبی بازی را مدیریت کنیم. با تمام وجود تلاش می کنیم چرا که نمی دانیم که چه بازی در پیش است.”

کلیدها :” تیم را آماده می بینم. می توان بهتر شد اما آمار نشان می دهند که این تیم سرحال است. باید سطح خودمان را بهبود بخشید. اگر دفاع کنند خیلی منسجم خواهند بود و باید به دنبال فضا باشیم. نحوه بازی ما بستگی به جریان بازی دارد.”

بیل در پست هافبک هجومی بالاتر از خامس و ایسکو :” این یک گمانه زنی است. فعلا ترکیب ایده آل و کاملی را از این رئال در نظر ندارم. فعلا فقط این مهم است که سرجیو و بیل برگشته اند و گزینه های بیشتری در اختیار داریم.”

شکست سال گذشته رئال در ویسنته کالدرون :” هر فصل شرایط هر تیم متفاوت است. شرایط ارتباطی با فصل گذشته ندارند. امیدواریم که نتیجه به سود ما باشد.”

شکست اتلتیکو در سه بازی در این فصل:” نظرم راجع به آنها با نتایجشان تغییر نمی کند. این یک دربی است. ویژگی های بی نظیری دارد و مشکل است. به بازیکنانم گفته ام که نمی توان با نگاه به جدول یک بازی را آسان دانست. به بازی  مقابل مالاگا نگاه کنید که مساوی کردیم. اتلتیکو تیم سختکوشی است.”

دوست دارید کدام بازیکن اتلتیکو بازی نکند؟” فرقی ندارد. از تیمی که دارم راضی هستم. امیدوارم که خوب بازی کنیم. در مورد تیم حریف نظری نمی دهم.”

سبک جدید رئال حفظ توپ و پاسکاری است ؟ ” سعی می کنیم که توپ را به خوبی حرکت دهیم. با ضدحمله می توانیم گل بزنیم چون بازیکنان زایدی با این ویژگی داریم. اگر می توانیم در یک بازی مثل بازی مقابل مالمو 800 پاس بدهیم به این خاطر است  که توانش را داریم.”

بنفیکا :” بازی اتلتیکو مقابل بنفیکا را دیدیم. بازی متفاوتی بود. اما این یک دربی خواهد بود. بازی متفاوتی است و امیدواریم که بازی خوبی داشته باشیم و لذت ببریم.”

کواچیچ بالاتر از کروس:” تونی خوب کار می کند. از  دیدگاه فنی ، تاکتیکی و بدنی سطح خوبی دارد. دقت خیلی مهم است. کروس در بازی اخیر خوب بود. خوب است که کواچیچ به حدی خوب بوده که در مورد حضورش در ترکیب به جای تونی بحث است.”

رونالدو:” آمارش مشخص است. امیدوارم که این آمار را بهبود بخشد. به او تبریک می گویم و امیدوارم به گلزنی ادامه بدهد. کاری که در تاریخ رئال کرده خیلی مهم است.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی