Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که با جلوتر کشیده شدن پست رونالدو در رئال ، بنزما پذیرفته که در پست هایی عقب تر و پشت مهاجم بازی کند.

کریم امسال به علت مصدومیت در هفته اول فصل باز ینکرد. در مقابل گیخون ، خسه در نوک پیکان خط حمله بود و کریستیانو هم چندان درخشان ظاهر نشد.  در مقابل بتیس برای اولین بار رونالدو و بنزما کنار هم بازی کردند. هر دو در خط حمله بودند. بنزما در آن بازی فقط 24 بار توپ را لمس کرد ام ابا دو شوت گل زد. رونالدو گلی نزد. بنیتز از رونالدو خواسته که در پست هجومی بازی کند و بنزما باید تصمیم می گرفت. در مقابل اسپانیول ، رونالدو پنج گل زد. بنزما  در آن بازی بهتر حرکت کرد و یک گل هم زد.

در مقابل شاختار ، بنزما عملا پشت مهاجمین بازی کرد که عملکرد خوبی داشت و یک گل هم زد. او در آن بازی 49 بار توپ را لمس کرد. او با آمارش و شش گلی که زده نشان داده که چالش بنیتز را پذیرفته و می خواهد 25 گل بزند. او در 518 دقیقه شش گل زده یعنی هر 86 دقیقه یک گل . او 83 دصد پاس صحیح  و 3.8 شوت به طور متوسط در هر بازی داشته است.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی