Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

بنیتز:”پدرم اتلتیکویی بود، مادرم رئالی”

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

مرجع خبی رئال مادرید : رافا بنیتز ، سرمربی اسپانیایی رئال گفت که برایش بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو ” خیلی خاص” است.


http://estaticos03.elmundo.es/assets/multimedia/imagenes/2015/10/03/14439020132594.jpg


سرمربی رئال در مصاحبه با روزنامه ال موندو اظهار داشت:” دوستان زیادی در اتلتیکو دارم. پدرم اتلتیکویی بود و مادرم رئالی. از بچگی رئالی بودم و در تیمهای پایه رئال بازی می کردم. آنها حریفان اصلی ما بودند. برای اتلتیکو احترام زیادی قائلم و پیروزی برابر این تیم برایم خیلی خاص خواهد بود. آنها رقیب سرسختی هستند. سیمئونه کاراکتر خاصی دارد. سیئونه به خوبی طبیعتا باشگاه اتلتیکو را درک می کند.”

بنیتز در مورد عملکردش در رئال صحبت کرد :” همیشه می دانستم که بالاخره  فرصت سرمربیگری در بزرگترین باشگاه جهان نصیبم خواهد شد. پیشنهاد تمدید قرارداد با ناپولی را داشتم. خانواده ام ترجیح می دادند که به انگلیس برگردم. با باشگاه هایی مذاکره کرده بودم اما وقتی نام رئال به میان امد همه چیز عوض شد.”

وی در مورد نحوه برخوردش با رختکن رئال صحبت کرد :” دروغ است که می گویند با همه به یک شکل برخورد می کنم. باید با عدالت رفتار کنی. مثلا نمی شود با روبن ، دروازه بان سوم تیم مثل تونی کروسی رفتار کنی که آلمانی است و جامهای زیادی برده است. باید صادقانه برخورد کرد اما مفهومش یکسان بود رفتار نیست. رابطه ام با رونالدو روز به روز بهتر می شود. او با من و سبک کارم آشنا شده است. او یک بازیکن سختکوش و پرانرژی است.”

بنیتز با یادآوری خاطراتش در رئال گفت :” یادم است که در نزدیکی برنابئو تمرین می کردیم. مادرم همیشه در سرما منتظرم بود. من در این جا رشد کردم. مدام یاد کودکی ام می افتم که در تورنمنت اجتماعی شرکت کردم. اولین پاداشم در فوتبال را پس از غلبه بر اتلتیکو در دربی های اموروس در کمپ ویاورده بدست آوردم. در رئال مادرید عاشق فوتبال شدم.”

وی در مورد عصبی شدنش روی نیمکت اظهار داشت :” معمولا سر پچیا و پاکو ده میگل ، دستیارانم فریاد می زنم. در بعضی بازیها باید عصبی شوی اما سعی می کنم که با آرامش حرفهایم را به بازیکنانم بفهمانم. اگر اشتباهات همان چیزی باشند که در طول هفته در موردش تذکر داده ام عصبی می شوم.”

بنیتز در مورد رفتارش با بازیکنانش صحبت کرد:” اگر خوب بازی کرده باشند پس از بازی به رختکن به می رومو به تک تکشان تبریک می گویم. اگر نکته ای باشد که رعایت نکرده باشند تذکر می دهم اما بعد از بازیها نمی توان زیاد با تیم صحبت کرد. ترجیح می دهم که حرفهایم را به اولین جلسه تمرینی بعد از بازیها موکول کنم. وقتی بازیکنان به بازیهای ملی می روند به آنها پیامک می دهم تا تبریک بگویم یا به آنها روحیه بدهم اما اگر در این جا باشند صحبت کردن را به تماس تلفنی ترجیح می دهم.  سعی می کنم که با بازیکنانم صادق باشند. شاید آنهایی که کمتر بازی می کنند کمتر حرفهایم را درک کنند به همین خاطر باید با آنها بیشتر صحبت کنم. اگر معمولا سیستم چرخشی در تیمهایم جواب داده با این خاطر است که آنهایی که بازی نمی کنند هم همیشه آماده هستند و از نظر روحی سرحال هستند.نمی توان همه بازیکنان را در سطح مسابقات نگه داشت اما می توان از نظر روحی و بدنی آنها را آماده کرد. باید بتوان با سیاست بازیکنان را مدیریت کرد.  مهم است که بهترین بازی را از تیم بیرون بکشی.”

سرمربی رئال در مورد رابطه اش با مدیران تیم هم صحبت کرد :” با پرز  زیاد صحبت می کنم. با خوزه آنخل، مدیر اجرایی هم رابطه خوبی دارم. از قبل همدیگر را می شناختیم. چندین بار دیگر از رئال پیشنهاد داشتم اما امکان پذیر نبود. به لیورپول قول داده بودم. خانواده ام هم در ان جا راحت بودند. نمی شد به مادرید بیایم.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی