Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس ، مدافع کاماسی رئال مادرید واکنش تندی به انتقادات بنیتز نسبت به عملکرد خودش مقابل اتلتیکو داشت.

حس می کنی که توسط بنیتز مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته ای؟” ترجیح می دهم این صحبت ها رو در رو انجام شوند. نه نگران هستم نه ناراحت. همه اشتباهاتی انجام می دهیم و هیچ کس دوست ندارد تا این ماجرا علنی شود. کیلور یک واکنش عالی در این بازی داشت. اشتباه من نتیجه را تعیین نکرد. همه از اشتباهاتمان درس می گیریم ، چه مربی باشیم چه بازیکن. از اشتباهاتم در دوران فوتبالم چیزهایی یاد گرفته ام. مسلما اشتباه رونالدو با اشتباه راموس فرق دارد. باید دقت بیشتری داشته باشیم. اشتباه من بچگانه بود اما دیگر نمی خواهم در موردش صحبت کنم. خوشبختانه ناواس آن پنالتی را گرفت و اشتباه من روی تیم اثر منفی نگذاشت. چیزی که ناراحتم کرد اشتباهم نبود ، سه امتیازی بود که از دست رفت.”

دفاعی بازی کردن تیم:” در زمانی که نتیجه 1-0 بود، باید بازی را دست می گرفتیم و با حمله کردن به دنبال زدن گلهای بیشتر بودیم. به جای آن بیشتر دفاع کردیم و این به ضررمان شد. رئال همین است. بهتر است که همان طور که از اشتباهات من صحبت می شود از تعویض های مربی صحبت شود. باید آماده هر اتفاق خوب و بدی بود. کسی که نتواند این شرایط را بپذیرد یا باید تیمش را عوض کند یا حرفه اش را.”

مسی:” بازیکنانی که تفاوت ایجاد می کنند بهترین های دنیا هستند و نبودشان همیشه مشهود است.”

تیم در این بازی عقب کشید یا بنیتز؟”باید تلاش کنیم تا نتایج مثبت و سازنده ای بگیریم. نیمه اول بی نظیری داشتیم و می توانستیم کار بازی را یکسره کنیم اما شرایط بازی در دقایق پایانی آن طور که می خواستیم پیش نرت. در نیمه اول دقت کافی را برای زدن ضربه پایانی نداشتیم. در نهایت تلاشمان را کردیم اما بیش از حد دفاع کردیم.”

کاسیاس و پیکه:” همان طور که پیکه در کنفرانس مطبوعاتی گفت ، در حال حاضر رابطه خوبی داشتیم. هرگز مشکلی با همدیگر نداشتیم. هیچ مشکلی وجود ندارد. ما افرادی هستیم که هر چیزی که به ذهنمان می رسد را می گوییم.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی