Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

رئال سی اف : دیوید بکام ، بازیکن سابق رئال مادرید  روز گذشته در اسپانیا در مورد رونلادو گفت :” او یک پدیده است که توانسته با سرعت بالایی در دوران فوتبالش رکوردها را کسب کند. به عنوان هوادار رئال زیباست که چنین بازیکنی را در تیمت ببینی. روش بازی کردنش ، هیجانش ، کارش … برای رئال خوب است. او با سرعت توانسته که از محدوده های ممکن بگذرد. رائول مثل خداست. بی نظیر است. رسیدن به این رکوردها با چنین سرعتی بی نظیر است.”

لالیگا :” امسال برای رئال و بارسا مثل همیشه جذاب خواهد بود اما تیمهای دیگری هم مدعی هستند.”

تشکر:” رئال همیشه در قلب من است.”

گذشته :” مدت زیادی را در مادرید سپری کردم و نمی توانم فقط از یک لحظه اسم ببرم. شاید بهترین لحظه زمانی بود که برای اولین بار به رختکن رفتم و با رائول ، روبرتو کارلوس ، فیگو ف زیدان … آشنا شدم. پس از آن لالیگایی که بردیم هم خیلی لذت بخش بود.”

جدا شدن :” از رئال رفتم چون با پرز قرارداد چهارساله بسته بودم. بعد از آن مدیر رفت و با مدیر جدید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدیم. با پرز مشکلاتی در تیم وجود داشت.”پ

حال:” با پسرانم فوتبال بازی می کنم. آخرین باری که بازی کردم بازی والدین و معلم های مدرسه بود. در یک بازی خیریه هم در 4 نوامبر در منچستر شرکت خواهم کرد.”

بنیتز:” رافا مربی بسیار باتجربه ایست که در باشگاه های بزرگ به خوبی روند را مدیریت کرده و جامهایی برده است. هدایت رئال فرصت بزرگی است. تیم تا کنون خوب کار کرده است. در باشگاه بزرگی بسر می برد و فشار و مسئولیت خیلی بالاست.”

اختلاف بنیتز با راموس و رونالدو :” نمی دانم که علت مشکلات چه بوده است. به نظرم بنیتز مربی باتجربه ایست . در باشگاه های بزرگ همیشه مشکلاتی وجود دارند.”

بخت اصلی چمپیونزلیگ:” همیشه از نظرم رئال بخت اصلی است.خوب کار کرده است و همیشه در میان بهترین هاست.”

این رئال از تیم کهکشانی ها بهتر است ؟ ” پاسخ به این سوال بی عدالتی است. آن تیم بی نظیر بود اما این تیم هم خیلی خوب است.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی