Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

رئال سی اف :  ایکر کاسیاس ، کاپیتان اسبق رئال مادرید در مورد شرایط خودش در پورتو صحبت کرد.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در مورد روند هماهنگ شدنش گفت :” در پورتو با من خیلی خوب برخورد شده است. هر روز که در این جا هستم تلاش می کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم. عجیب است که کار را در کشوری دیگر به دور از شهر خودم پیگیری می کنم. مسلما دلم برای دوستانم ، هواداران و خانواده ام در اسپانیا تنگ شده اما مشکلی نیست. می خواستم که دورانی دیگر را تجربه کنم و چالشی دیگر داشته باشم. مسلما شرایط با رئال فرق دارد اما واقعا خوشحالم. تیو ، مارکانو  و آلبرتو که اسپانیایی هستند و مرا می شناسند خیلی کمکم کردند.”

کاسیاس در مورد شرایط خودش هم صحبت هایی انجام داد :” از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و از نظر روحی هم آماده هستم و مشکلی ندارم. یک دروازه بان بیش از بقیه بازیکنان می تواند در اوج باشد. به نظرم چندین سال دیگر می توانم فعالیت داشته باشم. می خواهم تا پایان قراردادم در پورتو باشم و پس از آن بهترین تصمیم را در مورد آینده خواهم گرفت. من در آن زمان 34 ساله خواهم بود و طبیعتا شرایطم با یک دروازه بان 24 ساله فرق دارد.”

کاپیتان اسبق رئال خاطرنشان کرد :” دوست دارم در لیگ قهرمانان مقابل رئلا قرار گیرم. برایم خیلی جالب خواهد بود.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی