Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

کوواچیچ : کریس آدم بامزه ای است

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ

welcome_mateo_kovacic_to_real_madrid_wallpaper_by_artsgfx999-d96qgn5

رئال سی اف : کواچیچ به اسپورتسکه نووستی گفت:” لوکا مودریچ در رختکن من را به همه معرفی کرد. آنها ستاره های ‏بزرگ و فوق العاده ای هستند و در عین حال آدم هایی خیلی ساده. ‏
رونالدو اول از همه در رختکن پیش من آمد و به زبان ایتالیایی شروع به شوخی کردن کرد. پس از آن به ‏من توضیح داد که یک بازیکن رئال با چه فشارهایی روبرو است.‏
او خیلی بامزه است؛ دوست دارد شوخی کند و البته از یک اظهارنظر ویژه هم لذت می برد، او بهترین ‏بازیکن دنیاست!”‏
کوواچیچ دوران فوق العاده ای در اینتر نداشت و در پست های مختلفی به کار گرفته شد که یکی از دلایل ‏جا نیفتادنش در این تیم بود؛ اما او می داند که بهترین پست برایش چیست:” من ترجیح می دهم به عنوان ‏هافبک بازیساز بازی کنم. من در اینتر به عنوان هافبک هجومی و بال چپ هم بازی کرد. بد نبود زیرا ‏اکنون می دانم که در این پست ها هم چطور بازی کنم. ‏
اما معتقدم اینتر در مورد من اشتباه کرد؛ با جابجا کردن من و تغییر پست طبیعی ام. این پستی است که ‏مودریچ و تونی کروس در رئال و آندرس اینیستا در بارسا بازی می کنند.‏
مطمئن نیستم که مانچینی من را در اینتر می خواست یا نه. ما رابطه ای نداشتیم؛ نه خوب و نه بد. نمی ‏دانم او چه فکری می کرد و در نهایت از اینکه جدا شدم، خوشحالم زیرا نمی دانستم چه اتفاقی ممکن بود ‏برایم رخ بدهد.”‏

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی