Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

بکام : عملکرد رونالدو تحسین برانگیز است

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

635573586016498675

رئال سی اف : دیوید بکام اعتقاد دارد رئال مادرید تحت هدایت رافائل بنیتز آینده روشنی خواهد داشت.

 دیوید بکام، بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، از عملکرد رافا بنیتز در مدتی که سرمربی کهکشانی ها شده است دفاع کرد.

بکام در این باره گفت:

رئال مادرید یک مربی خارق العداه استخدام کرده است. شاید خیلی ها از سبک بازی تیم بنیتز انتقاد داشته باشند ولی بنیتز به همه ثابت می کند چه مربی بزرگی است؛

من آینده روشنی برای رئال مادرید متصورم و کهکشانی ها می توانند موفقیت های گذشته خود را تکرار کنند.امیدوارم این تیم همیشه در سطح ایده آلی قرار داشته باشد، رئال مادرید همیشه در قلب من جای دارد.

من در سال 2007 از این تیم جدا شدم، با اینکه دوست داشتم قرارداد 4 ساله خود را تمدید کنم؛ اگر پرز رئیس باقی می ماند، در رئال می ماندم، اما با آمدن کالدرون پیشنهادی از جانب باشگاه به من نشد و مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو شدم.

وی همچنین درباره رکورد شکنی رونالدو و پشت سر گذاشتن رائول گونزالس گفت:

عملکرد رونالدو خیره کننده است. باورم نمی شد به این سرعت رکورد رائول اسطوره ای را بشکند. رائول یک دوست خیلی خوب برای من و البته یکی از اسطوره های زندگی من است. رونالدو هم می تواند از بزرگان تاریخ رئال شود.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی