Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

واکنش کریم به منتقدانش در فرانسه

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

رئال سی اف : بنزما به انتقادات از عملکردش در تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد .

وی گفت :” انتقادات عادی هستند. می دانم که توقعات از من خیلی زیاد است اما ناراحت می شوم زمانی که می گویند برای بازی در تیم ملی فرانسه انگیزه ندارم یا این که رفتارم را زیر سوال می برند. من اگر انگیزه نداشته باشم یا نخواهم بازی کنم به مربی می گویم که مرا در لیست قرار ندهد. اما این طور نیست. همیشه به بازی کردن در تیم ملی فرانسه افتخار می کنم. انگیزه زایدی دارم تا به جوان ها کمک کنم و تفاوت ایجاد کنم.”

بنزما با 27 گل در 81 بازی ملی هشتمین گلزن تاریخ تیم ملی کشروش است .

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی