Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

باشگاه مقصر حرفهای جدید وکیل بیل است

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

رئال سی اف : خیلی ها فکر می کنند که مدیر ورزشی یک باشگاه است که در زمینه خریدها و نقاط ضعف تیم تصمیم می گیرد . این چیزی است که در رسانه ها گفته می شود اما حقیقت این است که نقش اصلی مدیر ورزشی حل اختلافات است . وقتی وکیل بیل مثل دوران آنچلوتی به دنبال جنجال سازی است باید یک نفر در باشگاه باشد که با او برخورد کند . مهم نیست که شخص مشکل ساز وکیل بیل ، راموس ، ایسکو ، خامس یا هر کس دیگری باشد . نباید کسی با او ساده برخورد کند .

این حرفها در شرایطی زده شده است که بیل خوشحال ترین روزهایش را در تیم ملی ولز تجربه می کند و از سویی رونالدو در انواع و اقسام مراسم ها برای رکوردهایش حضور می یابد. وقتی بیل فصلی 50 گل بزند ، چهار کفش طلا یا حداقل یک توپ طلا ببرد در آن زمان وکیلش حق مقایسه خواهد داشت . وقتی جاناتان بارنت یک بار دنبال شر می گردد تقصیر دارد اما وقتی برای دفعه دوم این کار تکرار می شود این باشگاه است که رس او را نکشیده و ساکتش نکرده است .

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی