Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات


سرمربی باشگاه رئال مادرید از علاقه فراوانش به کاپیتان اول تیم خود سخن گفت .

رئال سی اف : به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل رافا بنیتز سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از تلاش فراوان خود برای باقی ماندن سرخیو راموس کاپیتان اول این فصل مادریدی ها سخن گفت .

من بیشتر از هر کس دیگری برای باقی ماندن او در رئال مادرید تلاش کردم و واقعا هیج مشکلی بین ما وجود ندارد . او کاپیتان اول ماست و مدام در حال نشان دادن این است که چه فوتبالیست فوق العاده ای است .

حاشیه های تعویض بنزما ؟ از تعداد داستان هایی که درباره آن به وجود آمد شگفت زده شدم ! من در زمان خود با توجه به این که یک گروه آرام و فوق العاده را در اختیار دارم، از سیستم چرخشی استفاده می کنم. کریم نیز بار دیگر به بهترین شرایط خود بازگشته و علی رغم  انتقادات بهترین عملکرد را دارد. بار دیگر می گویم که با هیچ کدام از بازیکنان تیم هیچ مشکلی ندارم و به تازگی نیز یه صحبت خوب و طولانی با کریستانو رونالدو در داشته ام .

صحبت های مدیر برنامه های بیل ؟ وظیفه من کنترل ترکیب  یک تیم با بازیکنانی حرفه ای است نه صحبت های مدیر برنامه ها . کریستیانو و بیل هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند .

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی