Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

رئال سی اف : این روزها گرت بیل مرد شماره یک کشور ولز است. در یک نظرسنجی او حتی از کاترین زتاجونز هم در رده بالاتری قرار گرفت. کل کشور ولز به بیل افتخار می کنند چرا که گرت برای اولین بار در تاریخ ولز آنها را به یورو رسانده است. بیل اخیرا گفته است : فوتبال ولز لحظاتی احساسی را تجربه می کند. می خواهیم که نسل ما امید یک ملت باشد. می خواهیم که این کشور از ما حمایت کند. دوست داریم که بچه های بیشتری فوتبال بازی کنند و بتوانیم از این حیث پیشرفت کنیم.

بیل دیروز در کنار مردم کشورش جشن صعود گرفت.  او به کنار گروهی از بچه ها در مدرسه ورزشی سالی رفت. می گوید که به آنها قول داده بود که بهشان سر بزند و حالا قولشان را عملی کرده است.

مارک برودی ، یکی از وکلای شرکت استلار که وکالتش را به عهده دارد می گوید : زندگی گرت فوتبال است. به چیز دیگری فکر نمی کند. آشنایی با او لذتبخش است.

بیل  که در ده بازی ملی خود هشت گل زده است و در کسب 14 تا از 21 امتیاز نقش مهمی داشته است، در مورد جشن صعود در ورزشگاه کاردیف در روز سه شنبه می گوید : یک رویا بود که در ورزشگاه تجربه کردیم. واقعا بی نظیر بود. حالا امیدوارم فصل خوبی داشته باشم. امیدوارم که با رئال همه جامها را ببرم. می خواهیم فوتبال خوبی داشته باشیم و همه مادریدیسموها را شاد کنیم .

گرت ادامه می دهد : شب بی نظیری بود. یک شب تاریخی برای فوتبال ولز. حقیقتا نمی توان احساسش را تصور کرد. کمی غیرواقعی بود. واقعا نمی دانیم که چه اتفاقی رخ داد. این یک جشن خاص بود. همه می دانند که ولز برایم چه مفهوم بزرگی دارد .

بیل در مورد یورو می گوید : زیاد به تورنمنت یا حریفان احتمالی در مرحله گروهی فکر نمی کنم. امیدوارم که در گروه خوبی باشیم اما فعلا می خواهیم که خود را آماده تقابل با بهترین های اروپا کنیم. سعی می کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم. می خواهیم که بخشی از این تیم باشیم. کمتر کسی فکر می کرد که به یوروی فرانسه برسد. این تازه شروع کار ما بود. سخت تلاش کردیم تا به این جا برسیم. گروه متحدی داریم. مدت زیادی است که کنار هم هستیم .

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی