Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

چهارده رئالی می توانند به یورو بروند

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

رئال سی اف : یوروی آتی رنگ رئالی خواهد داشت. چهارده رئالی می توانند با هشت تیم ملی در بازیهای یورو حضور یابند : راموس ، ایسکو ، کارواخال و ناچو با اسپانیا ، رونالدو و په په با پرتغال ، بنزما و واران با فرانسه ، مودریچ و کواچیچ با کرواسی ، کروس با آلمان، چریشف با روسیه ، اودگارد با نروژ . همه به جز بازیکن نروژی سهمیه یورو  را دارند. آنها باید  در مقابل یکی از میان بوسنی ، اوکراین ، سوئد و مجارستان قرار بگیرند و سهمیه بگیرند.

بازیکنانی که می توانند به یورو بروند:

راموس ، 518 دقیقه در مرحله گروهی: کاپیتان رئال با 130 بازی ملی یکی از بنیان های لاروخا به شمار می رود. وی در بازیهای ملی قبلی به علت مصدومیت حضور نداشت.

بیل ؛ 897 دقیقه : بیل مرد محبوب مردم ولز است. در کشوری که راگبی ورزش محبوب است حالا به خاطر فوتبال همه هیجان زده هستند. بیل فقط در سه دقیقه بازی نکرد و هفت گلش به پیروزی مقابل آندورا ، اسرائیل ، بلژیک و قبرس ختم شدند. با حضور او ولز برای اولین بار در تاریخش به جام جهانی رسید.

بنزما ، 598 : دشان از حامیان اصلی کریم است. بنزما در بازیهای دوستانه ملی در یک سال اخیر در این دقایق حضور داشته است. ستاره و بازیکن فیکس تیم ملی کشورش خواهد بود.

کروس ، 799 : در آلمان برخی نگران بازی نکردنش هستند. برای لوو بی جایگزین است. در هشت تا از ده بازی مرحله گروهی فیکس بوده است.

ایسکو، 386 : بخشی از نسل جدید تیم ملی اسپانیا پس از ناکامی جام جهانی است اما فرصت بای نیافته است. حتی در رئال هم  فیکس نیست و با بازگشت خامس جایگاهش را از دست می دهد.

ناچو 90 : به عنوان یک بازیکن آچار فرانسه توانسته به ترکیب رئال برسد. دوشنبه گذشته در بازی تشریفاتی اسپانیا 90 دقیقه بازی کرد.

مودریچ 565 : بی جایگزین است. آماده است تا پنجمین تورنمنت مهم ملی را پشت سر بگذارد. در وقفه بازیهای ملی اخیر مصدوم شد.

چریشف ، 212 : در سال 2015 به  لیست اسلوتسکی اضافه شد.  هدف اصلیش تجربه اندوزی برای حضور در جام جهانی 2018 است. در آن زمان 27 ساله خواهد بود.

کارواخال، 130: با خوانفران و ماریو گاسپار رقابت دارد.  رقابت مشکل با دنیلو در رئال ممکن است که برای حضور در تیم ملی به ضررش تمام شود.

رونالدو ، 540 : امید اصلی تیم ملی پرتغال است. در شش بازی خود در مرحله گروهی پنج گل زد و مقابل ارمنستان هت تریک کرد. بردن جام با کشورش یک چالش مهم برایش خواهد بود.

واران ، 1215 دقیقه در بازیهای دوستانه : در تیم دشان نقشی کلیدی داشته است و در 14 بازی دوستانه در 96-4 درصد دقایق حضور داشته است. مقابل دانمارک کاپیتان کشورش بود.

کواچیچ، 443 : حضورش در رئال و روند خوبش نظر آنته کاچیچ را جلب کرده است. در سه تا از چهار بازی اخیر تیم ملی کشورش فیکس بوده است.

اودگارد 244 دقیقه : با این که در کاستیا حضور دارد اما از بازیکنان مهم  نروژ به شمار می رود. آنها باید در پلی آف سهمیه بگیرند.

په په : یکی از مهمترین و باتجربه ترین بازیکنان پرتغال است.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی