Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

آمار بالای مصدومان در سخت ترین مقطع فصل

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ


رئال سی اف : اگر با هر کدام از هواداران رئال مادرید صحبت کنید آن ها به شما خواهند گفت که پیش بودن از بارسا در جدول رده بندی در این مقطع از فصل نکته مثبتی است، حتی اگر این برتری فقط به دلیل تفاضل گل باشد.

در مورد شروعی که رافا بنیتز با رئال مادرید داشته می توان گفت علی رغم تلاطم های اندکی که در این مدت وجود داشت، اوضاع به طور کلی تا کنون خوب پیش رفته است.

به ثمر رساندن 15 گل در لالیگا و دریافت تنها دو گل تعادل خوبی از لحاظ تفاضل گل برای رئال مادرید به حساب می آید. در چمپیونزلیگ هم اوضاع خوب پیش می رود. رئال شاختار را در خانه در هم شکست و در یک بازی خارج از خانه در برابر مالمو پیروز شد و این یعنی آن ها از نظر گل شماری در چمپیونزلیگ 6-0 جلو هستند.

تلاطمی که در بالا به آن اشاره شد مشکلاتی خیلی جدی نبوده اند. به عنوان مثال، بحث هایی در مورد گل زنی رونالدو وجود داشت. بازیکن پرتغالی از این که تنها در یک بازی لالیگا- که در آن پنج گل به ثمر رساند- پایش به گل زنی باز شده مورد انتقاد قرار گرفته بود. با این وجود، او رکورد گل های رائول برای رئال مادرید را شکسته یا با این رکورد برابر است ( بسته به این که مرجع شما آمار رئال مادریداست یا آمار های رسمی).

مشکل بعدی تنش هایی است که گفته می شود بین رونالدو و بیل به وجود آمده که طبق گفته کادناسر به لطف تماس تلفنی بنیتز با بازیکن ولزی در حال حل و فصل شدن است. به گفته برخی، اختلافاتی نیز بین بنیتز و ستاره های تیمش در خصوص تاکتیک های مربی وجود دارد.

هم چنین،  رسانه ها به طور مداوم از بنیتز درباره نظرش راجع به رونالدو سوال می کنند که این امر می تواند به زودی برای او خسته کننده شود. به علاوه، بنیتز پس از دربی از این که اجازه داد برتری تیمش در برابر اتلتیکو با گل دیر هنگام  لوسیانو ویه تو از بین برود به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. برتری در ویسنته کالدرون می توانست شروع متوسط فصل برای رئال مادرید را به شروعی خوب تبدیل کند. رئال با پیروزی بر اتلتیکو می توانست به این رقیب همشهری نشان دهد که رئیس کیست، پیروزی ای که رئال را به صدر جدول لالیگا می برد.

به هر حال، رئال مادرید اکنون در رتبه دوم جدول است، یک امتیاز عقب تر از ویارئال، دو امتیاز جلوتر از اتلتیکو و هم امتیاز با رقیب دیرینه یعنی بارسلونا.

اما هیچ کدام از مشکلاتی که در بالا ذکر شد بزرگ ترین مشکل رئال به حساب نمی آیند. مشکل واقعی رئال لیست طولانی مصدومان تیم در این فصل است.



رونالدو در پیش فصل مصدوم بود، په په در بازی با بیلبائو مصدوم شد، خسه در بازی با مالاگا و کارواخال در بازی با اتلتیکو. راموس هفته های بسیاری را به دلیل مصدومیت از دست داد. گرت بیل بخش اعظمی از ماه سپتامبر دور از میادین بود. کریم بنزما اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و خامس رودریگز پس از مصدومیتی که در بازی برای کلمبیا برایش پیش آمد هنوز به میادین بازنگشته است.دنیلو هفته های بسیاری مصدوم بود اما اخیرا به تمرینات بازگشته است. لوکا مودریچ نیز به لیست مشکلات اضافه شده و احتمالا به مدت سه هفته دور از میادین است.

بعضی می گفتند که شاید تمرینات سخت بنیتز در طول پیش فصل بازیکنان را خسته و آن ها را در برابر مصدومیت ها آسیب پذیرتر کرده است.

همه این مصدومیت ها در حالی اتفاق افتاده که رئال در 22 روز باید 6 بازی انجام دهد و از این 6 بازی تنها دو تای آن ها بازی های آسانی هستند.

در ابتدا آن ها در خانه به مصاف لوانته می روند و در این بازی رئال این شانس را دارد که پیش از سفر به پاریس و رویارویی با پاریسن ژرمن در چمپیونزلیگ به ریتم خوب خود بازگردد. پس از بازی با پی اس جی، رئال سفر سختی را به بالایدوس خواهد داشت تا با سلتاویگوی بلندپرواز مسابقه دهد، سلتاویگویی که کمی قبل بارسلونا را نابود کرد. پس از آن رئال در یک بازی خانگی به مصاف لاس پالماس خواهد رفت. سپس آن ها در چمپیونزلیگ میزبان پی اس جی خواهند بود. و در نهایت به سویا سفر می کنند تا آخرین بازی از 6 بازی چالش برانگیز خود را انجام دهند.

و این مقدمه ای برای مهم ترین بازی فصل است: ال کلاسیکو.

رئال در 22 نوامبر از بارسلونا در سانتیاگو برنابئو پذیرایی خواهد کرد و پس از آن بازی ما می توانیم در خصوص قابلیت های بنیتز به عنوان مربی رئال مادرید به نتایج درست تری برسیم. نه فقط به این دلیل که پس از ال کلاسیکو معلوم می شود که او چگونه از پس فشار آن بازی برآمده است بلکه بیش تر به این دلیل که بازی های قبل از ال کلاسیکو برای رئال مادرید چالش هایی را به همراه دارد. و با وجود مصدومیت هایی که ترکیب رئال را تحت تاثیر قرار داده این چالش بیشتر نمود می کند.

کاسمیرو در برابر اتلتیکو به میدان رفت و در میانه زمین بازی خوبی را ارائه داد و این باعث می شود که او گزینه واضح رئال برای پر کردن جای مودریچ باشد. اما ممکن است مربی احساس کند با وجود کاسمیرو قدرت رئال در حمله کم می شود و به این دلیل یک کروات دیگر یعنی متئو کواچیچ را به زمین بفرستد.

این یکی از مسائل کوچکی است که در طی هفته های آتی ( و در غیاب بازیکنان مصدوم) باید مدیریت شود. دیدن این که آیا بنیتز می تواند هواپیمای خود را از طوفان نجات دهد و به آسمان صاف هدایت کند در نوع خود جذاب است.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی