Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

مایورال : مصدومیت بنزما به من فرصت می دهد

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

رئال سی اف : بورخا مایورال ، مهاجم آکادمی رئال شاید امروز دقایقی فرصت پیدا کند تا در غیاب بنزما در ترکیب رئال قرار گیرد.

خودش می گوید : امیدوارم که این فرصت خوبی برایم باشد. هرگز به خاطر آن که با مصدومیت یک هم تیمی جایگزینش شوی خبر خوبی نیست اما امیدوارم که فرصت پیدا کنم. می توانم در کنار تیم اصلی حضور داشته باشم و بازی کردن برایم یک رویاست. تیم من کاستیاست اما مصدومیت بنزما به من فرصت داده تا در تیم اصلی باشم.

وی افزود : نمی تونم از این شرایط انتقاد داشته باشم. در تیم زیر 21 سال اسپانیا و کاستیا بازی می کنم و در بازهیای دوستانه هم برای تیم اصلی به میدان رفته ام. جوان هستم و باید چیزهایی یاد بگیرم تا بهتر شوم.

توصیه های زیدان : به من خیلی روحیه می دهد و از من خواسته تا بیش از هر چیزی لذت ببرم. در لحظات خوبی هستم اما باید با انگیزه به تلاش ادامه بدهم تا در آینده موفق شوم. بالاخره فرصت نصیبم خواهد شد.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی