Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات

رئال و خاطره شکست جادویی از پی اس جی در سال 1993

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

رئال سی اف : هواداران قدیمی پی اس جی و فوتبال فرانسه به خوبی آن شب جادویی در سال 1993 را به یاد دارند. حتی تری آنری می گوید که زیباتری نشب دوران فوتبالش را پشت سر گذاشته است.

در مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا ، رئال در حالی به ورزشگاه پاریس می رفت که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شده بود.

پی اس جی بازیکنانی مثل ژینولا ، ژرژ وه آ ، والدو یا برنارد لاما را در اختیار داشت. آن بازی یک بازی جنون آمیز بود. وه آ در دقیقه 35 گل پی اس جی را زد اما تا دقیقه 80 نتیجه عوض نشد. از آن جا به بعد 16 دقیقه جادویی برای پاریسی ها سپری شد.در دقیقه 80 ژینولا گل دوم را زد و والدو در دقیقه 89 گل سوم را به ثمر رساند. زامورانو در دقیقه 93 گل سوم را زد تا به نظر برسد که کار به وقت های اضافه کشیده می شود اما در دقیقه 96 کومبواره ، بویو را با ضربه سر مغلوب  ساخت.

پی اس جی و رئال سال بعدش در مسابقات جام در جام مقابل هم قرار گرفتند که رئال در برنابئو 1-0 باخت و در پاریس نتیجه 1-1 شد اما نتیجه 4-1 هرگز فراموش نشد. وینسنت گوارین ، بازیکن سابق پی اس جی می گوید:” یادم است که در مادرید پنالتی ما را نگرفته بودند و خیلی ناراحت بودیم. در بازی برگشت در دقیقه 80 گل دوم را زدیم. بازی بی نظیری بود. میشۀ ، هیرو و زامورانو در رئال بودند. پی اس جی هم تیم خوبی بود.  البته در آن زمان فرانسوی های تیم بیشتر بودند. زمان شرایط را عوض کرد.”

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی