Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

Real CF

مرجع خبری رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
بازی قبلی
بازی بعدی
جدول پخش دیگر بازیها
تبلیغات


رئال سی اف : رئال مادرید برخلاف پنجره های نقل و انتقالاتی گذشته در این تابستان محطاطانه عمل کرده است. این عملکرد بسیار
 برخلاف عادت وایکینگ هاست و همیشه انتظار خریدهایی بزرگ از تیم ثروتمند اسپانیایی داریم اما به عنوان نایب قهرمان لیگ

قهرمانان اروپا آن ها هر بازیکنی را که برای کسب افتخار لازم است در ترکیب خود می بینند.

زیدان بعد از پیروزی در مقابل سویا دومین جام معتبر خود را در کمتر از دو سال همراه با رئال به دست آورد و حالا او تنها درباره ی ثبات و تعادل ترکیب فکر می کند.

پیتر کوتس خبرنگار مارکا به نقل از مربی رئال می گوید:

ما نمی خواهیم فقط برای اسم بازیکن خریدن، بازیکن بخریم.

اما بخشی از باشگاه که هیچگاه به خدمت گیری برایش به پایان نمی رسد بخش جوانان تیم است. عمر ماسکارل و آلوارو مدران رئال را ترک کرده اند و یورنته و مایورال نیز انتقال قرضی را تجربه می کنند.

ماریانو نیز آماده ی ترک تیم می شود و مارکا از علاقه ی ویارئال به این بازیکن خبر می دهند. جدایی این تعداد مهاجم به معنای خرید جوان تهاجمی دیگر برای کاستیاست و مهاجم تیم لیوورنو -آندره‌ آ فاویلی- مهاجم مد نظر رئال است.

درموت کوریگان از ESPN با ایجنت مهاجم ایتالیایی مصاحبه ای داشته است.

شایعات درباره انتقال به رئال مادرید خیلی خوب هستند. حتی رسانه های اسپانیایی نیز مرا احاطه کرده اند درباره ی ادامه کار با لوس بلانکوس سوال می پرسند و این خیلی بهتر است.

با توجه به قانون منع خرید رئال که به زودی به جریان می افتد رئال باید سریعتر هر تصمیمی که دارد را عملی کند.

استیل

طرفداران لوس بلانکوس سرجیو دیاز و ماریانو را در ترکیب کاستیا می بینند اما استیل بازی فاویلی با هر دوی این بازیکنان فرق دارد؛ این دو بازیکن سریع و دونده هستند و به دنبال جای خالی در بین دفاع حریف هر لحظه در حرکتند اما فاویلی مردی تنومند و مهاجمی بی رحم در محوطه جریمه است.

مهم ترین نگته درباره ی حرکات او لمس توپ های اندک او است و معمولا با 2 یا 1 ضرب توپ به گل می رسد. بازیکن تیم جوانان یوونتوس به طور غریزی قادر به ایجاد موقعیت های زیادی برای خود در محوطه ی جریمه است.

فاویلی تمایل زیادی به ضربات ناگهانی دارد و در این کار نیز موفق بوده است، همچنین فرارهای او بسیار هوشمندانه است و موقعیت های زیادی را در محوطه ی 6 یاردی به دست می آورد و او موفقیت های زیادی در استفاده از ارسال ها به دست آورده است.

در موقعیت های عمیق تر محدودیت های بازی فاویلی دیده می شود. توانایی های او در پیروزی در نبردهای هوایی و ضربات و قدرت بدنی او بسیار عالی است اما او در قطع کردن یا گرفتن توپ و البته دریبل زنی بسیار ناموفق بوده است. تمرینات و تلاش های او می تواند نقاط ضعف مهاجم ایتالیایی را بپوشاند و فاویلی را تبدیل به ستاره ای در خط حمله ی ایتالیا کند .




آینده

فاویلی 19 ساله است و واضح است که فاویلی آینده ی خوبی را پیش رویش می بیند البته رسیدن به این آینده نیازمند رشدی ضروری است. خیلی از جوانان با پیشرفتی غیرمنتظره راه خود را در فوتبال سطح یک دنیا باز می کنند اما فاویلی نیازمند چنین پیشرفتی نیست و می تواند مانند گذشته قدم به قدم به هدف خود نزدیک تر شود.

آیا فاویلی می تواند با چنین پیشرفت ناگهانی بتواند در سال آینده جای موراتا یا بنزما را بگیرد؟ البته که نه. او ضعف های زیادی دارد و نمی تواند بازیکنی در لیگی سطح یک باشد. با وجود تمام این ضعف ها او یک گلزن واقعی است و گلزن بودن برای هر جوانی خوب است و حالا همه به او چشم دوخته اند تا با پیشرفت بتواند مهاجمی درجه یک شود.

  • A...H

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی